开始计算人气 哟!



2010年11月3日 星期三

fb 5000 @@

今天幸运是87%   ^^
yeahhh~





ernnnn~通知:我这个fb 的~不知怎么5000就接受不到请求了@@
不好意思各位 =(●请按这里●

要++我的话~只能++page liao  =)
●我的专页●


还有26 个朋友请求
我接受不到~
请你们到我page 赞回吧~




i am always home

under your wings
in another place and time
how the memories rewind
back to my father
who held me in his arms
whoah and i knew that i was loved
for who i was no matter what
the smile he give me
we would never be apart
under your wings i am forever








距离我的生日还有:3天~! 祝我生日快乐! 请按

沒有留言:

張貼留言